اخبار تكنولوژي
دنياي تكنولوژي در دستانتان

در انتخاب بهترين مرورگر براي گوشي تلفن همراه تان قبل از هر چيز بايد يك اتصال خوب اينترنتي داشته باشيد. همچنين نكاتي مانند اندازه صفحه نمايش و نوع نياز و خواسته شما از دستگاهي كه در اختيارتان قرار دارد، مطرح است. با وجود اينكه براي سيستم عامل iOS هم مرورگرهايي طراحي شده اما به اين دليل كه اپل اجازه تعويض بعضي امكانات را به مرورگر داخلي خودش نمي دهد ما به معرفي مرورگرهاي اندرويدي پرداخته ايم.

۱-    DOLPHIN HD

اگر از علاقمندان خواندن مطالب سايت هاي اينترنتي از طريق خوراك (RSS Feed )  آنها باشيد، دلفين اچ دي مي تواند دوست خوبي براي شما باشد. دلفين به شما اين امكان را مي دهد كه سايت هاي محبوبتان را خيلي ساده و به آساني مطالعه كنيد. البته اين مرورگر همه سايت ها را هم نمي تواند به اين شكل براي شما نمايش دهد، اما در كل براي افرادي كه اهل مطالعه در وب هستند ابزار مناسبي است.

مرورگر دلفين همچنين از مرور تبي استفاده مي كند. فرمان هاي حركتي روي صفحه نمايش لمسي موبايل هم از ديگر امكانات خوب اين مرورگر است. به عنوان مثال شما مي توانيد يك دايره بكشيد تا صفحه دوباره بارگذاري شود و يا با كشيدن حرف اول يك سايت خاص به آن دسترسي داشته باشيد .

دلفين اچ دي

۲-    FIREFOX

مانند نسخه كامپيوتري آن، فايرفاكس براي اندرويد هم داراي افزونه هاي مختلفي است و اشتباهات نوشتن حروف را هنگام وارد كردن آدرس سايت اصلاح مي كند.

فهرست خواندني ها براي ذخيره كردن صفحات وب و خواندن آنها وقتي به اينترنت دسترسي نداريد، طراحي شده است.

فايرفاكس براي اندرويد يك انتخاب عالي براي كاربراني است كه به ايجاد تغيير براي استفاده بهتر در مرورگ و شخصي سازي علاقمند هستند. متاسفانه هنگام اجرا در ابتدا كمي كند است و مقدار زيادي RAM  استفاده مي كند و اگر گوشي اندرويدي شما قديمي باشد حتما به مشكل بر مي خوريد.

همچنين فايرفاكس براي اندرويد از مرور تبي پيشنهاد مي كند و شما مي توانيد بين كامپيوتر و گوشي به راحتي عمليات هماهنگ سازي را انجام دهيد و همه جا به اطلاعات تان دسترسي داشته باشيد.

فايرفاكس

۳-    OPERA MINI

اپرا دو نسخه براي گوشي هاي تلفن همراه دارد، يكي اپرا موبايل با حجم ۱۲ مگابايت و ديگري اپرا ميني ۷۶۷ كيلوبايت است.

اپرا ميني، صفحه اي را كه شما درخواست داده ايد به سرورهاي اپرا ارسال مي كند و نسخه فشرده آن را نمايش مي دهد. در اين قسمت اپرا موبايل صفحات را بهتر از اپرا ميني نمايش مي دهد.

مرورگرهاي اپرا از افزونه ها پشتيباني نمي كنند اما در هر دوي انها مي توانيد لينك هاي مورد علاقه تان را با كامپيوتر خود هماهنگ كنيد. همچنين هر دوي آنها از امكان مرور تبي هم پشتيباني مي كنند.

اپرا

۴-    CHORME BETA

اگر گوشي اندرويدي شما با آخرين نسخه اندرويد Ice Cream Sandwich  كار مي كند، كروم براي اندرويد مي تواند انتخاب مناسبي باشد. موبايل كروم از مرور تبي پشتيباني مي كند ام از پلاگين نمايش فلش خبري نيست و در عوض امكانات ويژه اي براي نمايش HTML5 دارد. علاوه بر اين شما مي توانيد تنظيمات و لينك ها را به راحتي با مرورگر كروم كامپيوترتان هماهنگ كنيد.

گوگل كروم هنوز براي اندرويد امكان افزونه را براي مرورگر فعال نكرده است اما با توجه به پيشرفت كروم در نسخه هاي كامپيوترش، مي توان حدس زد كه احتمالا در آينده امكانات بيشتري را پشتيباني مي كند.

كروم

منبع : گويا آي تي





نوع مطلب : نرم افزار موبايل آندرويد، 
برچسب ها :





صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
 
 
بالای صفحه