اخبار تكنولوژي
دنياي تكنولوژي در دستانتان
چهارشنبه 31 خرداد 1391

اوايل پاييز سال گذشته عكس و مشخصات گوشي هوشمند جديد موتورولا ( DROID4)  منتشر شد و چند ماه بعد از آن به طور رسمي معرفي شد.

DROID4 بسيار شبيه DROID RAZR  است. آن دسته از كاربراني كه به صفحه كليدهاي فيزيكي علاقه دارند و آن را بهتر از صفحات لمسي مي دانند، بايد از اين جهت كه درويد ۴ داراي صفحه فيزيكي كامل است خوشحال باشند( البته DROID4 علاوه بر صفحه كليد فيزيكي كامل داراي نمايشگر لمسي نيز مي باشد).

 DROID4

طراحي :

لبه هاي قاب اين گوشي زاويه دار هستند و نمايي از يك هشت ضلعي را به بيننده القا مي كند.

بدنه از پلاستيك بسيار محكم و بادوام ساخته شده است.

طراحي زيباي اين گوشي چنان است كه هنگامي از روبرو به آن نگاه مي كنيد هيچ كليد فيزيكي را نمي بينيد. و از اين زاويه فقط بلندگوي نقره اي رنگ و كليدهاي لمسي گوشي مشاهده مي شوند.

DROID4

همه كليدها و پورت هاي گوشي كه در كناره هاي راست و جپ قرار دارند، زير يك درپوش مخفي شده اند.

با بازكردن كشوي گوشي، با يك صفحه كليد كامل روبه رو خواهيد شد. كه به دليل سفيد بودن حروف اين صفحه كليد همخواني خوبي با رنگ مشكي زمينه دارند.

در مجموع مي توان طراحي اين مدل را ساده ولي زيبا دانست. هر چند كه به دليل اندازه بزرگ صفحه نمايش در دست گرفتن اين دستگاه كمي دشوار است .

 DROID4

صفحه نمايش :

DROID4، صفحه نمايش ۴ اينچي با وضوح qHD و ۹۶۰*۵۴۰ پيكسل دارد. مه تصاوير شفاف و زنده هستند و جزئيات تصوير به خوبي ديده مي شوند كه حس خوبي به بيننده القا مي كند.

نكته جالبي كه در ساخت نمايشگر اين گوشي هوشمند وجود دارد اين است كه در ساخت آن از فناوري LCD معمولي استفاده شده است و بر خلاف ديگر رقبا از تكنولوژي AMOLED استفاده نكرده است.

 DROID4

پردازنده:

DROID4 به پردازنده Cortex-A9  دو هسته اي با سرعت  ۱/۲گيگاهرتز و تراشه TIOMAP4430 مجهز است . اين پردازنده عملكرد بالايي دارد.

داشتن رم يك گيگابايتي به اين معنا است كه ما با يك لپ تاپ پر قدرت سروكار داريم . البته بايد گفت از نظر كاركرد، پردازنده موتورولا درويد ۴ تفاوت چنداني با مدل هاي همرده خود ندارد. در ضمن پردازش گرافيكي گوشي هم چندان تعريفي ندارد.

 DROID4

دوربين:

در پشت بدنه درويد۴، دوربين ۸ مگاپيكسل با وضوح بالا به چشم مي خورد.

اين دوربين قابليت فيلمبرداري با كيفيت ۷۲۰P  را دارد.

در جلوي گوشي دوربين دوم نيز قرار دارد كه كيفيت ۱/۳ مگاپيكسل را دارد كه جهت انجام تماس هاي تصوير تعبيه شده است.

باتري:

باتري DROID4 حدود ۵ ساعت و ۲۷ دقيقه مكالمه را پاسخگو است.

سيستم صوتي :

بلندگوهاي اين مدل كيفيت بسيار مناسب و كمترين ميزان نويز در خروجي را دارند.

خروجي صوتي اين مدل هنگام اتصال به دستگاه هاي جانبي نيز مطلوب است. بلندگوهاي DROID4 امكان ارائه خروجي صدا با كيفيت خوب به چهار بلند گو به صورت همزمان را نيز دارد.

منبع : گويا آي تي





نوع مطلب : اخبار موبايل، 
برچسب ها :





صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
 
 
بالای صفحه