اخبار تكنولوژي
دنياي تكنولوژي در دستانتان

اگرازعلاقه مندان آي ديوايس هاي اپل باشيد قعطا از برگزاري مراسم WWDC 2012 كه شب گذشته انجام شد ، مطلع شديد.يكي از خبرهايي كه از سوي برخي سايت ها درباره آن مانور داده شده بود ، معرفي IOS6 از سوي شركت اپل بوده كه به نظر مي رسيد با تصاوير بدست آمده از محل برگزاري مراسم در سانفرانسيسكو، اين خبر قعطعي بوده و اپل در پلتفرم هاي آينده خود در آيفون و آي پد از IOS6 استفاده خواهد كرد.

تا قبل از شروع اين رويداد برخي از علاقه مندان مشتاق محصولات اپل در سانفرانسيكو توانسته بودند تصاويري از بنرهاي مربوط به مراسم WWDC امسال را كه در خارج از محل برگزاري مراسم در Moscone نصب شده است را تهيه و به بيرون درز دهند كه نشان مي داد IOS6 يكي از خبرهايي است كه در مراسم WWDC امسال به آن پرداخته خواهد شد.

در تصاوير همراه با كيفيت خوب به دست آمده از بنر مربوط به IOS6  كه در سايت T3 منتشر شد (تصاوير دوم و سوم) به وضوح نام تجاري IOS6 خودنمايي مي كرد.همچنين برچسبي نيز با متن ” پيشرفته ترين سيستم عامل تلفن همراه جهان” بر روي بنر هاي IOS6 وجود دارد.

در حالي كه طبق تصاوير بدست آمده از محل برگزاري رويداد WWDC در سانفرانسيسكو خبر معرفي IOS6 قطعي شده بهود ، شب گذشته در اين مراسم اين اتفاق افتاد و IOS6 با امكانات جديد معرفي شد.از امروز توسعه دهندگان مي توانند IOS6 را با بيش از ۲۰۰ ويژگي جديد شامل بهبود عملكرد سيري ، اضافه نمودن اطلاعات ورزشي به همراه امتيازات آنها ، پيشنهادات مختلف براي رفتن به رستوران ، ادغام باrottentomatoes و راه اندازي اپ voice-activated به همراه امكان توئيت كردن توسط سيري را دريافت كرده و از ويژگي هاي جديد براي ايجاد اپ هاي سازگار با IOS6 استفاده كنند.

يكي ديگر از ويژگي هاي IOS6 ادغام آن با فيس بوك است كه امكان آپديت فيس بوك را از طريق ناتيفيكيشن سنتر فراهم مي كند و در آينده نزديك به سيستم عامل X OS  نيز اضافه خواهد شد.از ويژگي هاي جديد يگر IOS6 فيس تايم است كه باعث يكپارچه شدن شماره تماس ها با اپل آي دي مي شود و امكان تماس هاي ويدئويي را فراهم مي سازد تا پيش از اين اين نوع تماس تنها از طريق wi fi انجام مي شد.

يكي از تغييراتي كه تا قبل از معرفي IOS6 مشخص بود حذف گوگل مپ از IOS بود كه اپل خبر از اضافه شدن مپ اختصاصي خود به IOS داده بود كه در نسخه ۶ از نقشه جديد خود نيز پرده برداري كرد.نويگيشن اختصاصي ، ادغام با سيري ، گزارش ترافيك لحظه اي به همراه نقشه هاي سه بعدي از شهرهاي مختلف جهان كه توسط هواپيماهاي اختصاصي اپل عكس برداري شده و براي نقشه جديد خود اضافه شده است ، از ويژگي هاي منحصر به فرد نقشه جديد در IOS6 است.

در حال حاضر نسخه بتاي IOS6 در دسترس بوده و توسعه دهندگان اپ هاي مختلف مي توانند نسخه بتاي آن را تا زمان عرضه نسخه نهايي آن كه احتمالا در پاييز خواهد بود دريافت كنند.

منبع : گويا آي تي





نوع مطلب : اخبار تكنولوژي، 
برچسب ها :





صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
 
 
بالای صفحه